Školní výlet třídy 9.A – Ostravice

Aktuality

Ve dnech 29. a 30. května 2012 se třída 9. A zúčastnila školního výletu pod vedením Mgr. Dana Fešárka a Mgr. Romana Olši.

Vyjížděli jsme v 6.45 hod. ráno a vísky Ostravice jsme dosáhli v 8.06. Na chatu – místa našeho jednonočního ubytování to mělo být cca 4 km do strmého kopce, proto jsme uvítali nabídku majitele objektu, že nám zavazadla vyveze autem. My jsme se ho vydali následovat po svých. Z plánovaných 4 km se nakonec staly necelé 2 km, neboť ani ne za půl hodiny jsme již byli na místě. Po nezbytných formalitách s ubytováním jsme vyrazili na dopolední procházku na chatu U Zbuja. Zde jsme se občerstvili a vyrazili zpět do našeho ubytovacího prostoru na oběd – květákovou polévku s vajíčkem a
smažený kuřecí řízek s bramborem.

Po obědě v rámci polední pauzy jsme s majitelem objektu – veteránem války v Jugoslávii a Albánii absolvovali besedu a pak jsme vyrazili na odpolední procházku na přehradu Šance.

Po večeři pak měli žáci volný program zpestřený několika společnými hrami a později i večerku. Ještě předtím se však žáci domluvili s majitelem chaty na ranní rozcvičce a ukázkách některých obranných hmatů, které si děti posléze mohly samy vyzkoušet. Všichni jsme byli překvapeni jednoduchostí, ale zároveň účinností některých pohybů.

Cesta zpět proběhla rovněž bez vážnějších obtíží, jen v zastávkách mezi Vítkovicemi a Svinovem je výluka železniční dopravy, takže vlaky jezdí přes Polanku nad Odrou a nabírají zhruba 10minutové zpoždění.

Výlet se vydařil. Až na jedno rozbité svítidlo se nic nestalo.